31 stycznia 2018

Nowości 2018

O człowieku, który patrzył w niebo; Gwiazdy Oriona; Self-Publishing. Poradnik selfa. Jak publikować, żeby zarabiać – jak widać, dziś bardzo nietypowo, ale już wyjaśniam. 

Zaniedbałem blog, ale mam dobre uzasadnienie. Intensywnie pracuję nad kolejnymi częściami cyklu „astronomicznego”. Trzecia część pt. „Gwiazdy Oriona” jest niemal gotowa, dwie kolejne są zaawansowane. Oznacza to, że skończyłem pisać, teraz tekst muszę poprawić, nim oddam go do redakcji. 


Mogę zdradzić, że powieść w tej chwili ma blisko 17 arkuszy wydawniczych i 110 rozdziałów. Oczywiście wersja finalna będzie krótsza, pewnie nie mniej niż o 1/3. Książka w tej chwili „dojrzewa”. Niebawem do niej wrócę, wezmę się za poprawki i skróty. Dzięki przerwie mogę spojrzeć na książkę z dystansem. 

Taka strategia bardzo ułatwia mi pracę. Wierzę też, że wychodzi ona moim książkom na dobre. Czas, przeznaczony na dojrzewanie manuskryptu jednak nie przeznaczyłem na odpoczynek. Wręcz przeciwnie. Wziąłem się za dokończenie od dawna planowanego projektu. 

Oficjalnie mogę napisać, że niebawem wydam poradnik dla autorów, którzy chcieliby wydać swoją książkę albo e-booka bez udziału wydawcy oraz chcieliby na swojej książce/e-booku zarabiać. Innymi słowy, będzie to poradnik dla self-publisherów o roboczym tytule „Poradnik selfa. Jak publikować, żeby zarabiać”.

Poradnik napisałem na podstawie wieloletnich doświadczeń w publikowaniu samodzielnym oraz we współpracy z kilkoma największymi wydawnictwami w Polsce, jak również w prowadzonym przez siebie wydawnictwie. W poradniku czytelnicy znajdą również informację jak publikować w międzynarodowych platformach wydawniczych takich jak: KDP Amazon, Smashwords, Lulu itd. Będzie to pozycja licząca kilkanaście arkuszy wydawniczych, co powinno przełożyć się na około 400 stron wydania drukowanego.

To jednak nie koniec. W Smashwords oraz Kindle Store pojawił się mój zupełnie niezapowiadany tytuł. Jest to krótka powieść (4 arkusze wydawnicze) pt. „O człowieku, który patrzył w niebo”.

Zainteresowanych tym, co dalej zapraszam do zapisania się na mój newsletter. Każdy zapisany do newslettera dostanie informacje o premierze. Obiecuję również przygotować dla subskrybentów promocje, nie wykluczam przedsprzedaży w atrakcyjniej cenie. Dalsze szczegóły niebawem.  Do newslettera można zapisać się TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze wulgarne, hejt oraz spam będą usunięte.

Jak powstawała moja książka. Wielki Pies - kryminał inspirowany faktami. Kulisy pisania.

  Kilka tygodni temu pojawiła się moja nowa powieść z serii astronomicznej pt. „ Wielki Pies ”. Jak wszystkie moje kryminały i ta jest oczyw...